Steffen-Munch-2014

.Steffen Munch havde egentlig trukket sit kandidatur i går, men under aftenens DBU møde besluttede han at stille op alligevel - men betingede at han fik hele den eksisterende bestyrelse med igen

Steffen fik 19 stemmer - Lars Albæk 8 stemmer og John Zawada 7 stemmer

Det blev besluttet at udvide bestyrelsen fra seks til syv medlemmer. Og fem kandidater stillede op til fire pladser.

I første omgang blev Lars Albæk (ny) med 24 stemmer og Erik Deichmann Haase (ny) også med 24 stemmer valgt ind i bestyrelsen.

Frank Granlyst (ny), Ann-Sofie Frederiksen og Henning Jensen alle med 19 stemmer skulle i omvalg om 2 pladser.

Henning Jensen er valgt for to år med 21 stemmer og Frank Granlyst blev valgt for et år med 19 stemmer og  Ann-Sofie Markussen fik 16 stemmer og kom desværre ikke ind.

Lad os se hvad der sker - Steffen sluttede aftenen med at konstatere at han ikke fik hele sin gamle bestyrelse valgt og vil gå i tænkepause om han vil trække sig

Alf