Loppemarked

loppemarked01

Aarsballe Boldklub loppemarked på stadion.

Næste gang - og sidste gang - bliver lørdag 6. aug. 2022 kl 13 - 16

Husk vi samler effekter hele året, Vi afhenter hver mandag. Kontakt: Finn-Erik Pedersen eller Alf Jørgensen

Medhjælpere til loppemarked

Vil du give os en hjælpende hånd ved vort loppemarked . – så vent ikke på, at vi kontakter dig, men kontakt Alf Jørgensen på tlf. 21213585 og fortæl hvor meget du kan hjælpe.

Slagplan:

• Fredag   kl. 16.00 - ?: kørsel af effekter til stadion – opsætning af telte, borde og bænke mv.

• Lørdag:

• kl. 07.00 – 13.00: klargøring, sortering & mandskabsfordeling.

• kl. 13.00 – 16.00: loppemarked.

• kl 16.00 - ?: Oprydning (jo flere vi er – jo hurtigere er vi færdige). Vi skal bruge mange folk til mange jobs!