Vi stillede med følgende hold:
Nini Hansen, Randi Kofoed Jensen, Ann-Sofie Markussen, Annika Pedersen, Michelle Weinreich Petersen, Helene Grønbech og Sille Holm
På bænken: Kristina Svensson og Regitze Nielsen
Vor første kamp i år.
Rigtig flot indsats fra alle samt flotte mål fra Randi og Ann-Sofie gjorde at vi spillede næsten lige op mod Vikings unge piger.
En god kamp, der viste at vort hold stadig har gode kvaliteter og meget at byde på.
Flot debut til Michelle, som vi kan forvente os meget af.
:-)