Aarsballe Boldklub

En gang AAB, altid AAB

Tillykke

10. Maj 2018

Tom Jørgensen fylder 50 år - Tom er fast medhjælper ved loppemarkedet og når vi har brug for hjælp til at tromle banen eller andre ting der kræver maskinkraft
28. dec. 2018
Gitte Mortensen fylder 60 år - Gitte er fast sælger ved loppemarked og tidligere...

Mere

Kommende Begivenheder

Ingen begivenheder

Steffen-Munch-2014

Den nyvalgte formand for Dansk Boldspil-Union Bornholm Steffen Munch trækker sig.

Det er sket efter nøje overvejelse i den forgangne weekend, oplyser Steffen Munch, som blev valgt torsdag aften.

Også Mikkel Skot-Hansen, som ved samme lejlighed blev valgt som økonomiansvarlig for DBU Bornholm, har valgt at trække sig.

På Repræsentantskabsmødet torsdag aften blev der fra store dele af forsamlingen udtrykt tilfredshed med den siddende bestyrelse, som havde genskabt ro og orden samt en stærk økonomi.

Steffen Munch og Mikkel Skot-Hansen havde begge betinget sig, at klubberne genvalgte det hold, som havde skabt de gode resultater i årets
løb.

- Det var meget vigtigt for os, da arbejdet i bestyrelsen er meget praktisk orienteret og kræver et rutineret og arbejdsomt hold.

Imidlertid kigger vi nu ind i et scenarie med en ny og delvis urutineret bestyrelse, hvor modsatrettede interesser kan blive et gennemgående tema.

Det ønsker vi ikke at bruge en meget stor del af vor sparsomme fritid på.
Vi vil derfor opfordre bestyrelsen til at indkalde klubberne til et ekstraordinært repræsentantskabsmøde snarest, lyder det i en fælles meddelelse fra Steffen Munch og Mikkel Skot-Hansen.